Eko-logiczny uczeń!
Tworzymy kodeks Eko-ucznia.
Za nami kolejne zadanie zrealizowane w ramach projektu ekologicznego „Eko-uczeń, eko-szkoła”. Gimnazjaliści realizujący projekt, którzy szczególnie angażują się w podejmowanie działań ekologicznych opracowali kodeksy ekologiczne.
W grupach 2-3 osobowych wykonali plakaty z najważniejszymi zasadami dotyczącymi ochrony przyrody. Stworzyli zasady, postulaty
i „złote rady” dla każdego, któremu bliska jest ochrona środowiska.
Chcą w ten sposób przekonać swoich rówieśników do zmiany codziennych nawyków i zwrócić większą uwagę na kwestię ochrony przyrody.
Praca nad hasłami miała na celu podniesienie poziomu świadomości ekologicznej uczniów oraz kształtowanie postaw proekologicznych.
Prace można obejrzeć w sali 61.
Izabela Śmiałek
ZK
Za nami kolejne zadanie zrealizowane w ramach projektu ekologicznego „Eko-uczeń, eko-szkoła”. Gimnazjaliści realizujący projekt, którzy szczególnie angażują się w podejmowanie działań ekologicznych opracowali kodeksy ekologiczne.
W grupach 2-3 osobowych wykonali plakaty z najważniejszymi zasadami dotyczącymi ochrony przyrody. Stworzyli zasady, postulaty
i „złote rady” dla każdego, któremu bliska jest ochrona środowiska.
Chcą w ten sposób przekonać swoich rówieśników do zmiany codziennych nawyków i zwrócić większą uwagę na kwestię ochrony przyrody.
Praca nad hasłami miała na celu podniesienie poziomu świadomości ekologicznej uczniów oraz kształtowanie postaw proekologicznych.
Prace można obejrzeć w sali 61.
Izabela Śmiałek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZK