Otrzymaliśmy certyfikat w konkursie Bezpieczna Szkoła - Bezpieczny Uczeń
W naszej szkole dyrekcja i nauczyciele bezpieczeństwo stawiają zawsze na pierwszym miejscu. Obecnie mamy ogromną satysfakcję, iż nasze prace i wysiłki zostały ocenione przez jury na najwyższym poziomie i otrzymaliśmy zaszczytny tytuł Bezpiecznej Szkoły.
Od września 2014 r. do marca 2015 r. nasza szkoła brała udział w ogólnopolskim konkursie pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ organizowanym przez Fundację Państwo Obywatelskie. Konkurs miał służyć podniesieniu poziomu bezpieczeństwa szkoły i uczniów. Szkoła wykonała 10 zadań przewidzianych regulaminem konkursu, których celem było spopularyzowanie wśród uczniów podstawowych zasad funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia, poszanowania praw jednostki w tym ucznia – obywatela, przeciwdziałania patologiom, tolerancji wobec ludzi o odmiennej kulturze, rasie, obyczajach, solidaryzmu społecznego. Równocześnie konkurs służył podniesieniu poziomu bezpieczeństwa szkoły i uczniów.
Uczniowie z zaangażowaniem uczestniczyli w zajęciach, spotkaniach z przedstawicielami policji, straży miejskiej, straży pożarnej, ratownikami medycznymi, przedstawicielami Ośrodka Pomocy Społecznej i wieloma innymi zaproszonymi gośćmi. Ponadto uczestniczyli w wielu akcjach i wydarzeniach szkolnych. Aktywnie i twórczo wykonywali powierzone zadania, pełnili różnorodne funkcje, integrowali się, budując wzajemne zaufanie. Podczas zajęć mobilizowano inteligencję wieloraką, stosowano różnorodne metody oraz formy pracy. Solidna półroczna praca przyniosła oczekiwane efekty.
Serdecznie dziękujemy wszystkim nauczycielom i uczniom za osobisty wkład we wszystkie prace związane z udziałem w tym przedsięwzięciu.
Koordynator projektu – Ewelina Mikulska, psycholog.
ZK
Od września 2014 r. do marca 2015 r. nasza szkoła brała udział w ogólnopolskim konkursie pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ organizowanym przez Fundację Państwo Obywatelskie. Konkurs miał służyć podniesieniu poziomu bezpieczeństwa szkoły i uczniów. Szkoła wykonała 10 zadań przewidzianych regulaminem konkursu, których celem było spopularyzowanie wśród uczniów podstawowych zasad funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia, poszanowania praw jednostki w tym ucznia – obywatela, przeciwdziałania patologiom, tolerancji wobec ludzi o odmiennej kulturze, rasie, obyczajach, solidaryzmu społecznego. Równocześnie konkurs służył podniesieniu poziomu bezpieczeństwa szkoły i uczniów.
Uczniowie z zaangażowaniem uczestniczyli w zajęciach, spotkaniach z przedstawicielami policji, straży miejskiej, straży pożarnej, ratownikami medycznymi, przedstawicielami Ośrodka Pomocy Społecznej i wieloma innymi zaproszonymi gośćmi. Ponadto uczestniczyli w wielu akcjach i wydarzeniach szkolnych. Aktywnie i twórczo wykonywali powierzone zadania, pełnili różnorodne funkcje, integrowali się, budując wzajemne zaufanie. Podczas zajęć mobilizowano inteligencję wieloraką, stosowano różnorodne metody oraz formy pracy. Solidna półroczna praca przyniosła oczekiwane efekty.
Serdecznie dziękujemy wszystkim nauczycielom i uczniom za osobisty wkład we wszystkie prace związane z udziałem w tym przedsięwzięciu.
Koordynator projektu – Ewelina Mikulska, psycholog.
|
ZK