SPOTKANIE INFORMACYJNE DLA RODZICÓW DZIECI Z KLAS INTEGRACYJNYCH
Dnia 7 września 2010r. odbyły się zebrania wychowawców z Rodzicami dzieci z klas integracyjnych.
Wszyscy Rodzice zebrali się w czytelni szkolnej, gdzie odbyło się spotkanie informacyjne dotyczące funkcjonowania klas integracyjnych w naszej szkole.
Na początku p. Ewelina Gawryluk (przewodnicząca Zespołu ds. Integracji) przedstawiła skład Zespołu ds. Integracji oraz jego zadania. W dalszej części zebrania głos zabrała p. Agnieszka Makowska (psycholog szkolny) oraz p. Bożena Zamorska-Wołejko (pedagog szkolny), które przedstawiły zasady tworzenia klas integracyjnych w naszej szkole, korzyści, jakie niesie nauka w klasie integracyjnej - zarówno dla dzieci niepełnosprawnych, jak i pozostałych uczniów, przedstawiły również ofertę szkoły w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Następnie zaprezentowano Rodzicom prezentację multimedialną pt. „Jak dbamy o integrację”, którą omówiła p. Marta Dejnek.
Zanim Rodzice rozeszli się na zebrania z wychowawcami swoich dzieci, mieli możliwość zadawać pytania, wyrazić swoją opinię o integracji, a także porozmawiać ze specjalistami pracującymi z dziećmi z klas integracyjnych.
Wszyscy Rodzice zebrali się w czytelni szkolnej, gdzie odbyło się spotkanie informacyjne dotyczące funkcjonowania klas integracyjnych w naszej szkole.
Na początku p. Ewelina Gawryluk (przewodnicząca Zespołu ds. Integracji) przedstawiła skład Zespołu ds. Integracji oraz jego zadania. W dalszej części zebrania głos zabrała p. Agnieszka Makowska (psycholog szkolny) oraz p. Bożena Zamorska-Wołejko (pedagog szkolny), które przedstawiły zasady tworzenia klas integracyjnych w naszej szkole, korzyści, jakie niesie nauka w klasie integracyjnej - zarówno dla dzieci niepełnosprawnych, jak i pozostałych uczniów, przedstawiły również ofertę szkoły w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Następnie zaprezentowano Rodzicom prezentację multimedialną pt. „Jak dbamy o integrację”, którą omówiła p. Marta Dejnek.
Zanim Rodzice rozeszli się na zebrania z wychowawcami swoich dzieci, mieli możliwość zadawać pytania, wyrazić swoją opinię o integracji, a także porozmawiać ze specjalistami pracującymi z dziećmi z klas integracyjnych.
|
|
|
|